Te digitális könyvelőd – Hepp könyvelő

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok az ügyfeletek lenni?
Amennyiben már van egyéni vállalkozásod, kattints a Könyvelőt váltok gombra, töltsd ki az adataidat. Ezután felvesszük veled a kapcsolatot és véglegesítjük a regisztrációt, megkötjük a szerződést.

Amennyiben még nincs egyéni vállalkozásod, kattints a Vállalkozást indítok gombra, töltsd ki a kért adatokat.
Mikortól könyveltek nekem?
A szerződés aláírásától számítva könyvelünk neked és képviselünk el a hatóságok előtt.

Amennyiben szükséges visszamenőleg is ellenőrizzünk a bevallásaidat külön megbeszélés alapján.
Hogyan tudom felmondani a szerződést?
Bármikor felmondhatod a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel, melyet írásban jelezz felénk a konyveles@konyvelo-adotanacsado.hu e-mail címen.
Használjátok a saját ügyfélkapumat?
Nem, soha nem fogjuk használni, mindent a saját ügyfélkapunkon keresztül intézünk a hatóságok felé. Vannak olyan esetek, amit csak te tudsz elintézni, ilyen például a székhely, telephely, tevékenység módosítása, szüneteltetés, aktiválás, megszüntetés. Ilyenkor segítséget nyújtunk, hogy mit is kell tenned pontosan.
Hogyan tudok fizetni?
Minden hónap elsején állítjuk ki a díjbekérőt, melyet átutalással tudsz kifizetni, kifizetés után pedig kiállítjuk a számlát. Minden díjbekérőre 8 napos fizetési határidő vonatkozik.
Tudok menetközben csomagot váltani?
Természetesen igen, mindig következő hónaptól tudsz csomag váltani, melyet applikációnkban tudsz jelezni. Fontos, hogy egy csomagot évente egyszer választhatsz.
Hogyan könyveltek online?
Amennyiben Automatikus vagy Automatikus PLUSZ díjcsomagunkat választod szamlazz.hu számlázóprogramból letöltjük automatikusan a számlákat és könyveljük őket. Amennyiben KATA, átalányadó vagy vszja csomagunkat választod, kézzel könyveljük le a számlánkat. Ezt ÁFA körös vállalkozásoknak javasoljuk.
Mit fogok látni az applikációban?

Mindent, amire szükséged van:

Főoldal
Teendőid, fizetési emlékeztetők (NAV, Kamara, Ipa, gépjárműadó), könyvelésed állapota

Naptár
az esedékes bevallásokról, fizetési határidőkről

Alkalmazottak:

Alkalmazotti lista
megtekintheted a bejelentett alkalmazottaid, módosíthatod a bejelentésüket és kijelentheted őket

Állandó alkalmazott bejelentése

EFO alkalmazott bejelentése

Online jelenléti ív
Papíralapú jelenléti ív helyett használd online jelenléti ívünket

Dokumentumok:

Kiállított számlád
Megtekintheted a lekönyvelt számláidat

Kifizetetlen számláid
Beállíthatod, hogy mikor érkezett meg az utalás a kifizetetlen számlákhoz

Aláírandó dokumentumok
Könyvelési szerződésed tudod aláírni

Pénzügy és könyvelés:

Könyvelési statisztika
Táblázatban és diagramon is követheted havi szinten a vállalkozásod bevételét, eredményét. Átalányadó kalkulátorunkban is megnézheted, hogy mennyi lesz a fizetendő havi bontásban. Sőt megmutatjuk eddig mennyi előleget fizettél a NAV-nak

Adó és jövedelemigazolás igénylése

NAV részletfizetés igénylése

Pénztárgép adatok

NAV:

Adószámla kivonat

Törzsadatok

Hiányzó bevallások

Ügyfélkapu üzenetek

Bejelentett EFO alkalmazottak

Adataim:

Adataim módosítása

Díjcsomag módosítása

Vállalkozás módosítása
Bejelentheted a székhelyed, telephelyed, tevékenységi köröd módosítását

Én nyugatömböt, pénztárgépet, kézi számlatömböt használok.
Amennyiben Automatikus csomagunk valamelyikét használod, váltsd le számlatömböd a szamlazz.hu vagy konyveloszamla.hu szoftverre és ott állítsd ki a számláidat. Amennyiben nyugtatömböt használsz, próbáld ki a konyveloszamla.hu programunkat, és ott állítsd ki e-nyugtáidat. Amennyiben szeretnél megmaradni a régi papíralapú rendszernél Automatikus csomagunk helyett válaszd sima Kata, Átalányadó vagy Szja csomagunkat. Ez esetben megjelenik neked egy új menüpont és feltudod tölteni mindig a számláidat, melyet befotózva, scannelve tudsz eljuttatni nekünk.
Vannak kiadási számláim. Hogyan juttassam el?
Minden hónapban eléred az előző hónapban befogadott költség számláidat applikációnkban, melyben letudod ellenőrizni, hogy mely számlákat szükséges eljuttatnod hozzánk. Ezeket scannelve vagy fotózva feltudod tölteni applikációnkba.
Mit kell tennem a papírlapú számlákkal?
Mivel hozzánk fotózva/scannelve juttatod el, ezért neked szükséges megőrizni őket 8 évig.
Hogyan tudom, hogy áll a könyvelésem?
Főoldalunkon jelezzük neked, hogy milyen státuszban áll a könyvelésed, hol áll a folyamat, így nyomon tudod követni az egész folyamatot.
Szóltok, ha hiányzik valami, vagy fizetnem kell?
Természetesen igen, applikációnkban és e-mailben is jelezzük, ha el kell juttatnod felénk valamit, esetleg fizetendő adó, járulék keletkezik a NAV, önkormányzat, Kamara felé. Amennyiben nem reagálnál megkeresésünkre, sms-ben fogunk értesíteni, amíg el nem végzed a teendőd. Ahogy az ügyfeleink mondják: Csesztetnek, amíg meg nem csinálom 😀
Képviseltek a NAV előtt?
Természetesen igen, minden levelet megkapunk a NAV-tól, önkormányzattól és mi tartjuk velük a kapcsolatot.
Van alkalmazottam, mi lesz a jelenléti ívekkel?
Amennyiben online jelenléti ívünket használod csak applikációnkban hagyd jóvá és nincs más teendőd. Amennyiben papíralapú jelenléti ívet használsz, töltsd fel applikációnkba vagy e-mailben is eljuttathatod nekünk.
Hogyan tudok alkalmazottat bejelenteni?
Applikációnkban az Alkalmazottak menüpontban töltsd ki az adatlapot és bejelentjük a munkavállalót. Állandó és EFO (alkalmi) munkavállalót is betudsz jelenteni, kijelenteni és módosítani a bejelentésén.
Látom nálatok kik vannak bejelentve?
Természetesen igen, az Alkalmazottak menüpontban mindent megtudsz tekinteni róluk és módosítani őket.
Honnan tudom, hogy mennyit kell az alkalmazottak után fizetnem?
A bérszámfejtés elkészítése után e-mailben elküldjük neked a bérjegyzéket és a fizetendő járulékokat. Letiltás esetén a végrehajtónak utalandókat is. Applikációnkban is megtudod tekinteni ugyanezeket a fizetendőket.
Honnan tudom, hogy hova kell majd utalnom?
A pdf-ekben feltüntetjük a kedvezményezett nevét, számlaszámát, utalandó összeget és a közleménybe írandó szöveget is.
Hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek?
Amennyiben még nem vagy ügyfelünk, telefonon, e-mailben és chaten. Amennyiben már ügyfelünk vagy és Automata díjcsomagunkat választottad, ez esetben e-mailben tudsz felkeresni. Amennyiben Automata Plusz vagy Kata, átalányadó, Szja csomagunkat választottad e-mailben és chaten tudsz elérni.
Miért nincs telefonos ügyfélszolgálat ügyfeleknek?
Számunkra fontos a visszakereshetőség és a pontos munkavégzés, emiatt ügyfeleknek nem nyújtunk telefonos ügyfélszolgálatot. Kérjük, hogy írj e-mailt vagy chaten és mihamarabb válaszolunk. Chaten azonnal, e-mailben történő megkeresésre pedig 1 órán belül.
Igazolásra lenne szükségem, tudtok segíteni?
Persze, applikációnkban megtudod igényelni adó és jövedelemigazolásod, csak meg kell adnod, mire és kinek szükséges az igazolás. Ezután megigényeljük és a megérkezést követően sms-ben értesítünk róla, melyet appunkból letudsz tölteni.
Részletfizetést is lehet igényelni a NAV-nál?
Igen, erre is lehetőség van, applikációnkban megtudod igényelni maximum 12 havi részletfizetésed. NAV válaszát követően azonnal értesítünk sms-ben, elfogadás esetén pedig küldjük számodra, hogy mikor, hova, mennyit szükséges utalnod.
Milyen sűrűn kommunikáltk a NAV-val?
Óránként egyszer kérdezünk le adatot a NAV-tól hétfőtől vasárnapig és ezeket meg is jelenítjük applikációnkban. Amennyiben változik valamely adatod, adózási módod, ezt azonnal jelezzük.
Nem tudom van-e a NAV-nál, önkormányzatnál tartozásom!
Semmi baj, applikációnkban megtudod tekinteni a NAV-nál és önkormányzatnál vezetett adószámla kivonatod, melyet naponta frissítünk. Ez a funkció csak Automatikus PLUSZ, kata, átalányadó és szja csomagunkban érhető el.